22:45

satte in en P stav idag. Det var inte kul någonstans..
För det första, så fick jag ingen bedövningsspruta
För det andra så hann inte mitt emla plåster sitta i mer än en halv timme = ingen effekt.
För det tredje var läkaren läskig.
För det fjärde så börja jag gråta som ett litet barn! (jag tål ändå SJUKT mycket fysisk smärta.)
För det femte, jag hade bara sovit tre timmar så ja grinig också..

Va iofs en as gullig sak som "hände" också..
Pojken följde ju självklart med mig när ja skulle sätta in den.. Och han strök mig över kinden hela tiden för att han vet att jag hatar gyn stolar, vilket var en som ja fick ligga på.. Och sen när ja börja gråta så torkade han bort mina tårar och bara kollade mig i ögonen.

Tyckte det var sjukt gulligt iaf (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0