16:40

shiiiit, va de va länge sen ja uppdaterade bloggen!
Aja, jag har haft mycke för mig och så..
Nu sitter jag iaf och är hundvakt, fördriver tiden med att sjunga lite och spela wow, men ingen av dom ja brukar spela med är inne så det är lite lamt.

Sov hos killen i natt, tycker att han ska komma hit och underhålla mig, men han ligger och sover så de kan ju jag fet glömma xD för medans jag sov i natt så satt han vaken och spela, så han lär väll sova tills typ kl 10 ikväll om jag känner honom rätt, och då är det jag som ringer och väcker honom, om jag känner mig rätt (a)
Vi har snart varit tsm i 4 månader iaf, lite små gulligt :)

Jag håller äver på att bleka sönder mitt hår för det ska bli baby rosa och sen blir det hårförlångningar i det! :)
bild kommer längre ner sen (Y)

Eller så kommer bilden typ nu, för ja kom inte på något mer att skriva o:

JO! jag ska köpa en gitarr imorgon, GAH DEN ÄR SÅ SNYGG!, Jag är nämligen sjukt pepp på att lära mig spela gitarr fett bra och så, kan lite men inte tillräckligt, så de ska bli sjuuukt nice :)



^ så långt har jag kommit med blekningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0