Fu

Jag vet att ja inte skrivigt på fett länge, men jag har seriöst inte orkat.
har varit ett jävla helvete.
Ganska piss nu också men ja måste skriva av mig lite iaf, inte för att det lär hjälpa men iaf.

Med alla jälva bråk här "hemma" så kommer det inte funka längre. jag kommer fan dra te soc och kräva foster hem/familj. Om dom hotar med behandlingshem på psyk och shit så borde ja ju få kunna komma här ifrån, right?
blir ju inte precis bättre av skiten här hemma.
Jag kan inte bo hos min så kallade pappa pga en jääävla massa anledningan, jag och min mamma glider ifårn varandra mer och mer fast att hon inte vill se det. och med hjälp utav malin så går det ännu fortare.
För er som inte vet så är Malin tydligen min syster, dom säger det iaf.



Jag är inte en utav er människor. Ni har inga känslor. Ni är som robotar.
Alltid samma saker, ni kommer aldrig att förstå hur det är att behöva hantera alla känslor. Ni vet inget om det.
Ni tror att Ni har era dåliga dagar, men Ni har ingen aning om hur bra Ni faktiskt har. Ändå ser Ni ner på oss som måste leva med självmordstankar, självskade beteende, demoner,och så er, Ni är nästan värst.




Dom säger att jag är schizo (http://sv.wikipedia.org/wiki/Schizofreni nej det är inte att man har fler personligheter.), samt att jag har ADHD (http://sv.wikipedia.org/wiki/ADHD), och borderline (http://sv.wikipedia.org/wiki/Borderline)

Väldig gulligt. som Ni männskor sätter massa diagnoser utan att ens veta vad det är Ni säger.




I hurt myself today,
To see if I'd still feel.
I focus on the pain,
The only thing that's real.
The needle tears a hole,
The old familiar sting;
Try to kill it all away,
But I remember everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0