19:50

Snälla, kan du inte bara sluta? jag orkar inte mer. jag klarar de inte längre. rakbladen hjälper knappt längre. jag har inget som kan hjälpa mig nu. så snälla, jag ber dig, kan du inte bara sluta?
går mitt liv ut på att lida? eller att du ska ha någon att förstöra för? du VET att jag har sjukt svårt att prata med folk, att öppna mig och släppa in folk, ändå ska du förstöra de emellan mig och dom ja vågar lita på.
seriöst. jag orkar ine kalla dig för saker längre, jag orkar inte hata dig mer. men jag tänker heller inte älska dig. men kan du snälla bara sluta sparka på mig? jag ligger redan, du behöver inte oroa dig, jag kommer inte att komma upp igen. jag vill bara inte att du sparkar mer. Blåmärkerna som du gör, blir till öppna djupa sår i mig. och visst, dom läker, men inte så länge du gör nya, varje dag. då hinner det aldrig läka.
Jag är sjuk, jag har insett de nu, men de är du också. Så låt mig bara vara, jag förstör tillräckligt mycke för mig som de är nu..

Kommentarer
Postat av: jannah

om det hjälper. så finns jag<3

2010-09-05 @ 21:35:11
URL: http://jannnahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0